Banery reklamowe - jakie wybrać i dlaczego?

2021-10-04

Banery reklamowe to doskonale znane, ale wciąż dość specyficzne narzędzie marketingowe. Pomimo dużej konkurencji wciąż są popularne i wciąż realizują swoje cele. Banery charakteryzują się świetną zdolnością do przekazania kluczowych informacji marketingowych. Są niezwykle trwałe, odporne na warunki atmosferyczne, w obliczu coraz nowszych rozwiązań technologicznych ceny za stworzenie banerów z czasem maleją. Zobacz, dlaczego wciąż opłaca się inwestować w banery reklamowe!


Czy w XXI wieku jest sens inwestować w banery reklamowe?

Reklamy w internecie zyskują coraz większe budżety. Poszczególne systemy elektroniczne zdobywają serca przedsiębiorców, ale wcale nie powoduje to spadku zainteresowania banerami reklamowymi. Jak się okazuje, popularność tej formy reklamy zewnętrznej może nawet rosnąć. Wynika to przede wszystkim z wielozadaniowego i wszechstronnego charakteru banerów, które mogą być wykorzystane do promowania różnego rodzaju usług i produktów.

Ze względu na rozwój technologiczny średnia rynkowa cena za przygotowanie od podstaw dużego baneru w drukarniach internetowych jest coraz niższa. Skuteczność tradycyjnej kampanii marketingowej łatwo można oszacować, analizując potencjał poszczególnych lokalizacji oraz przygotowując atrakcyjnie prezentujący się arkusz przestrzenny. Bardzo istotną cechą omawianego rodzaju reklamy jest również uniwersalność zastosowania. Banery reklamowe mogą być instalowane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, np. w galeriach handlowych.

Jaki baner wybrać? Ważne parametry

Banery reklamowe mogą być tworzone w różnych formatach i na różnych materiałach. Wybór danego tworzywa przekłada się na walory estetyczne oraz parametry praktyczne. Niektóre materiały będą bardziej wytrzymałe, inne mniej, jedne będą wykazywały wyższy stopień odporności na nadmierne rozciąganie, kolejne zaś łatwiej ulegną przedarciu. Do najpopularniejszych materiałów wykorzystywanych do produkcji profesjonalnych, zewnętrznych banerów reklamowych należy frontlight, blackout i siatka mesh.

Wybierając baner reklamowy, należy zadbać o odpowiedni przekaz. Mając stosowne umiejętności, projekt graficzny można wykonać samemu, zlecić osobnej agencji lub specjaliście albo powierzyć ten obowiązek dobrej drukarni internetowej. W tego typu projektach reklamowych nadrzędna zasada od lat brzmi tak samo: im prościej, tym lepiej. Warto więc wybrać stosunkowo prostą czcionkę, dobrać odpowiednie kolory, a także dopasować rozmiar baneru. Przy tym ostatnim zadaniu można się kierować jednocześnie warunkami potencjalnych lokalizacji instalacji, jak i proporcjami wynikającymi z przekazu. Profesjonalnie zaprojektowane i wydrukowane banery reklamowe będą niezwykle skuteczną formą reklamy, która sprzyjać będzie lepszej rozpoznawalności firmy, marki i jej produktów!

Więcej informacji na temat banerów reklamowych można znaleźć na stronie: https://www.drukarniaonline.pl/product/print/1735/banery.



Wydanie nr 89/2024 z dnia 29.03.2024 ISSN: 2391 – 6214