Bezpłatna Konferencja - Workflow&Document Management Trends 2019
2019-08-05
Bezpłatna
Konferencja
-
Workflow&Document Management Trends 2019
Już
2 października 2019
w Warszawie
odbędzie
się Konferencja dotycząca
metod i rozwiązań przyspieszających
procesowanie dokumentów oraz przepływu informacji w firmie.
Digitalizacja obiegu dokumentów oraz procesów biznesowych ma
coraz większy wpływ na sprawne funkcjonowanie firm oraz instytucji.
Tradycyjny
obieg dokumentów, najczęściej niedostosowany do potrzeb
organizacji, prowadzi do wielu problemów w komunikacji, opóźnień
w płatnościach i realizacji zleceń oraz pogorszenia relacji z
kontrahentami.
Warto
poznać rozwiązania, które pozwolą usprawnić procesy
administracyjne.
Serdecznie
zapraszamy do udziału i rejestracji
na konferencję
Podczas jesiennej edycji wydarzenia, chcemy odpowiedzieć na pytanie jaki wpływ mają systemy elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Porozmawiamy m.in. o tym:
Jak przygotować organizację do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?
Po co Twojej firmie Workflow?
Jak rozporządzenie eIDAS i ePodpis zmieniły prawnie obieg dokumentów?
Co zrobić,aby architektura systemu workflow i polityka zarządzania informacją stały się czynnikiem sukcesu wdrożenia?
Efektywnie funkcjonujące
przedsiębiorstwo to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań.
Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi,
z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do
synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji. Spotkanie będzie
idealnym miejscem do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami
branżowymi. Aby
wziąć bezpłatny udział w konferencji, wystarczy zarejestrować
się na stronie: http://workflowtrends.pl/#rejestracja
Uwaga,
ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność
zgłoszeń.
Uczestnikom
konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów
konferencyjnych.
Strona internetowa
wydarzenia:
www.workflowtrends.pl
Kontakt
z organizatorem:
http://pureconferences.pl
biuro@pueconferences.pl